2010. november 30., kedd

Annyira boldog és hálás vagyok, mert....

Te hogyan fejeznéd be a mondatot?
A Titok című film egyik alaptétele: ha bármit akarunk az Univerzumtól, elkerülhetetlen, hogy a jelenlegi állapotunkban is lássuk, érezzük pontosan, mennyi mindenért lehetünk hálásak és kell éreznünk HÁLÁ-t! Ezt nem szabad egy legyintéssel elintéznünk, igenis végig kell gondolnunk!

Gondolj csak bele: pl. ha megvan minden testrészed, látsz, hallasz, tapinthatsz, tudsz járni,...

Van ivóvized, ételed, tanulhatsz, békében élhetsz.....stb.
Máris hány 100 millió embernél vagy szerencsésebb !!!!

És bármily hihetetlen, még azért is hálásnak kell lenned, hogy befizetheted a csekkeket!
Mert mit is fizetsz be?

Melegvizet, Fűtést? Villanyt? Telefont? Az autód költségeit? Internetet? 
FELFOGOD EGYÁLTALÁN? Miben részesülsz? És erre Te csak nyavalyogsz ?!!


Írd le! Pl. 
- Annyira boldog és hálás vagyok, mert gyönyörűen süt a nap.

- Annyira boldog és hálás vagyok, mert csodálatos embereket ismertem meg az elmúlt egy évben.
- Annyira boldog és hálás vagyok, mert épek a lábaim, a kezeim, a szemeim stb.

Én hálás vagyok mindenért, a boldog családom és barátaim miatt, azért mert már én is tudok segíteni másnak, és mert imádok élni:) Tényleg el kell gondolkoztatni az embereket!
Pont azért nem vagyunk hálásak amink van!

Ha figyelmünket egy kicsit is hihetetlen gazdagságunkra fordítjuk, rájöhetünk, hogy gazdagabbak vagyunk, mint Ali Baba a barlangban. Eladnád-e a két szemed egy billió dollárért? Mit kérnél a lábadért? A kezedért? A hallásodért? A gyermekeidért? A családodért? Add mindezt össze és rájössz, nem adnád el, amid van, Rockefeller, Bill Gates és Dubai aranyáért sem.

Értékeljük-e mindezt? Dehogyis.
Mint Schopenhauer megmondta: „Ritkán gondolunk arra, amink van, és gyakran arra, amink hiányzik." Igen, a legnagyobb tragédia a Földön ez a hajlam, hogy „ritkán gondolunk arra, amink van, és gyakran arra, amink hiányzik".

Több nyomorúságot okozott már, mint az összes háború és járvány. Anglia Cromwell idején épült templomaiban rendszerint ki van írva: „Gondolkozz és adj hálát." Ezeket a szavakat kell a szívünkbe vésnünk: „Gondolkozz és adj hálát!"
Gondolkozzunk azon, mennyi mindent kaptunk, mennyi mindenünk van,és adjunk hálát"

Minden értünk van, még a "negatív"dolgok is, azokból tanulva fejlődünk, vagy erősödünk.

Magyarországon is sokan élnek úgy, hogy céltalanul leélik az életüket, panaszkodnak, siránkoznak. Pedig érdemes feltenni e kérdést Mindenkinek, és saját magának megválaszolni is! Ha kevesebb, mint 10 dolgot tud elmondani valaki, akkor érdemes elgondolkodnia, hogy valami nincs rendben, és VÁLTOZTATNI kell! A változás mindig félelmetes, kivéve, ha van egy cél, amiért változtatni érdemes! Tehát boldog vagyok és hálás.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése