2010. december 24., péntek

Belső Iránytű


 

Belső Iránytű“A szabadság nem az élet célja! Hanem az alapja. Következménye pedig a fejlődés. Életed célja pedig nem más, mint az öröm. Soha nem vágyaid konkrét megvalósulása a lényeg, hanem az, hogy hogyan érzed magad az adott pillanatban.” 
- Abraham –

Sokáig kétségbeesetten kerestem az Élet Értelmét. Hogy mi végre vagyok itt, mi az életfeladatom. Úgy gondoltam, ha erre rájövök és megértem, egyszeriben megváltozik és sokkal könnyebb lesz minden. Mert akkor már tudni fogom, merre tartok, és mit kell tennem, mi a dolgom.
Hosszú-hosszú időt töltöttem ezzel a kereséssel. És hosszú-hosszú időbe telt mire rájöttem, hogy ez a keresés hiábavaló. Egy egész életet -
vagy akár többet is – eltölthetnék ezzel a kereséssel anélkül, hogy előbbre jutnék. Próbálkoztam mindenféle ezoterikus és spirituális technikával és eszközzel, hátha valamelyik segít megtalálnom az utam, hátha valaki egyszer valamilyen jelből kiolvassa és lefordítja nekem, hogy mi a dolgom az életben.
Aztán végre rájöttem, hogy nem kell keresnem! Az eszköz, mely a navigáláshoz szükséges, bennem van. És tökéletesebben mutatja az irányt, mint bármilyen másik külső eszköz vagy technika.
Ez az eszköz pedig nem más, mint az érzelmeim rendszere. Az érzelmeimé, melyet az Abraham tanítások Érzelmi Irányító (Vezérlő) Rendszernek hívnak, mások belső iránytűnek, vagy bárminek.
Ez a Tökéletes Belső Vezérlő Rendszered, mindig a megfelelő irányba terel Téged is. Ha tudatosan figyelsz rá, mindig azt az utat mutatja, amely összhangban van valódi szándékoddal.
A vágyaid és a hozzájuk kapcsolódó érzéseid, mindig a következő lépést mutatják meg számodra, mely lépésekkel végső soron valódi életfeladatod, életed teljes kibontakoztatása, Önmagad kiteljesítése felé haladsz.
Soha nem kél olyan őszinte, igaz, szívből jövő vágy Benned, ami ne Önmagad kiteljesítéséhez segítene hozzá.
Azt, hogy vágyad valóban szívből jövő-e, érzéseid mutatják meg. Ha a “vágy” a gondolataidból, vagyis az elmédből, egódból ered, akkor az érzéseid nem lesznek annyira kellemesek és felszabadítóak, mint amikor egy igazi szívből jövő vágyad jelenik meg lelki szemeid előtt, a képzeletbeli vetítővásznon.
Az érzéseid azonban mást is mutatnak. Mégpedig azt, hogy az amit éppen gondolsz vagy teszel a vágyaddal kapcsolatban, az vágyad megvalósulását, végső soron Önmagad Végső Kiteljesítését szolgálja-e vagy sem! Ha kellemetlen az érzés, akkor gondolataid és tetteid, nincsenek összhangba ezzel a vágyaddal, ha jól érzed magad, felszabadult vagy, majd kiugrasz a bőrödből, szeretetet és nagyrabecsülést érzel minden és mindenki iránt, akkor vágyaid magvalósításának útját járod!
Minden egyes lépés, minden egyes gondolat és tett, mely mélyen belül jó érzéssel tölt el, a vágyaidhoz visz közelebb. Minden, ami kellemetlen érzésekkel tölt el, eltávolít azoktól.
Kövesd mindig a jó érzést, az örömöt! Érezd jól magad Itt és Most!
Ha megtalálod a módját, hogy Itt és Most jól érezd magad, megtalálod a módját annak is, hogy az légy, Aki valójában vagy! :)
Légy az öröm!
Légy a boldogság!
Légy maga a Szeretet!
Légy az, Aki valójában vagy!
Használd az Iránytűdet! Csak a magadét! Senki másét!
És a jó szelek kísérjenek utadon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése