2011. március 19., szombat

Benkő Péter - Ima a szerelemről...


Ennél szebben szerintem senki sem mondta még el....


Benkő Péter: Ima a szerelemről 

SZERETLEK.....Csak szeretlek..... 

A mennyben is és a földön is legyen szent a Te neved. 
Mint mindennapi kenyerünket, úgy add Magad nekem most és máskor is. 
Jöjjön el az én országom, ahol szerethetlek Téged. 
Hiába szeretsz mást, s Ő is akar téged. 

Legyen meg az akaratom itt lent a földön, mert én szeretlek akkor is, ha már nincs miért. 
Ha már nem kell senki kölcsön, ha már tudják...ha már tudhatják mások is. 
Én belehalok tudom, de mégis...de még akkor is, mert szeretni kell lemondva, szeretni kell várva, 
összekulcsolt testek izzadt nyomorával, pedig jó lenne úgy, ahogy szeretném én. 
Jó volna úgy, ahogy szeretnéd még. 

Ne eresszük szerelmünk idő előtt sírba, Ne álljunk a gödör szélén tehetetlen, sírva. 
Pedig megfogok halni, s Te nem értettél semmit! 
Megfogok halni, mert nem tudtam adni....NEM TUDTAM ADNI...csak ennyit... 
Nem tudtam mondani, amit kellett volna...csak akartam élni...Neked játszani...játszani...NEM FÉLNI! 
Játszani neked a reggelt, a nap első sugarával, a reggelivel, melyet ágybahozok annak, aki a kedvesem eljátsza. 

Ahogy a földön, úgy a mennyben is, Te szeretsz mást, én szeretlek Téged. 
Hogy engem fogsz szeretni, sohasem ígérted. 
Te nekem vagy, de ugyan úgy másnak... 
Krisztusnak jó vagyok, de bohócnak gyáva! 

Messze vagy, de legyek bárhol is, SZERETLEK, csak szeretlek akkor is....még akkor is. 
Szeress vigyázva, ne szeress bántva! 
Szeress...mert a látszatnak könny lesz egyszer ára. 
Borzas szerelmünket kifésüli újra...? hogyan jutunk a semmiből, a mindeneken túlra..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése