2011. április 22., péntek

Michael Jackson - Much Too Soon


"A szeretet csodát művel minden nap: elgyengíti az erőst és erőssé teszi a gyengét; bolondot csinál a bölcsből és bölcset a bolondból; kegyeli a szenvedélyt; és feledi az értelmet - egyszóval mindent a feje tetejére állít."
(Marguerite de Valois)



Much Too Soon 

She was there just sitting at the table
Thinking now that things won't be the same
And would you like to go with me?
And she answered 'No' to me
But I guess I learned my lesson much too soon

Ott volt és csak ült az asztalnál
Azt gondolva, hogy most már a dolgok nem ugyanazok
"Szeretnél velem jönni ?"
És Ő "nem"-et válaszolt nekem
De azt hiszem megtanultam a leckét túl hamar...

I never thought she'd lead me here forever
But who knows just what the future brings
And would you like to go with me?
And she answered 'No' to me
But I guess I learned my lesson much too soon

Sosem gondoltam, hogy Ő ide vezet engem örökre
De ki tudja, mit hoz a jövő...
"Szeretnél velem jönni ?"
És Ő "nem"-et válaszolt nekem
De azt hiszem megtanultam a leckét túl hamar...

Take away this neverending sorrow
Take this lonely feeling from my soul
If only I knew one thing to bring tomorrow
She'd be sitting here beside me
And my heart wouldn't be cold
Dada dada nana...

Vidd el ezt a soha véget nem érő szomorúságot
Vidd el ezt a magányos érzést a lelkemből
Ha csak egy dolgot hozzon el a holnap,
Ő itt ülne mellettem, ez lenne az..
És a szívem nem lenne hideg
Dada dada nana...

I hope to make a change now for the better
Never letting fate control my soul
And I'm hoping that my prayers will see 
The day that you'll come back to me
But I guess I learned my lesson much too soon
Oohooh...

Remélem, tudok változni most egy jobb irányba
Nem hagyom, hogy hitem irányítsa a lelkem...
És remélem, hogy imáim megérik a napot,
mikor visszajössz majd hozzám
De azt hiszem, túl hamar megtanultam a leckét...
ÓÓÓÓ

Igen, azt hiszem, túl hamar megtanultam a leckét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése