2011. május 13., péntek

Tükör


Tudod, hogy mindenki - kivétel nélkül - akivel találkozol azért jelenik meg az életedben,
hogy meglásd magad benne... ?
csak Te inkább behunyod a szemed...

Minden, ami másokban dühössé tesz, zavar, ("én jobban csinálnám", megváltoztatnám stb.) az
ÖNMAGAMBAN VAN. Minden tehát, amit én kritizálok a másikban, ami ellen harcolok, az bennem van.
Mindaz, amit egy másik személy kritizál bennem, harcol ellene, meg akar változtatni - amennyiben ez engem sért, bánt, érint stb. - az NINCS FELDOLGOZVA BENNEM, NINCS MEGOLDVA BENNEM. Ilyenkor az EGO sérül, mert az EGO-m erősnek akarja tudni magát. 

Mindaz, amit egy másik személy kritizál bennem, harcol ellene, meg akar változtatni - azonban ez engem nem sért, bánt, érint stb. - akkor az az Ő PROBLÉMÁJA, FELDOLGOZATLANSÁGA, tökéletlensége, melyet kivetít rám, mert önmaga nem tud, nem mer szembenézni vele.
Minden, amit én a másikban szeretek, MAGAMBAN VAN MEG,magamban szeretem, mert felismerem magam a másik személyében

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése